スポンサーサイト


Boyz II Men - End Of The Road [Lyrics 歌詞 和訳]



Boyz II Men - End Of The Road


[Spoken]
Girl you know we belong together
I have no time for you to be playing
With my heart like this
You'll be mine forever baby, you just see
(verse)
We belong together
And you that I'm right
Why do you play with my heart,
Why do you play with my mind?
Said we'd be forever
Said it'd never die
How could you love me and leave me
And never say good-bye?
When I can't sleep at night without holding you tight
Girl, each time I try I just break down and cry
Pain in my head oh I'd rather be dead
Spinnin' around and around

[Chorus:]
Although we've come to the End Of The Road
Still I can't let you go
It's unnatural, you belong to me, I belong to you
Come to the End of the Road
Still I can't let you go
It's unnatural, you belong to me, I belong to you

Girl, I know you really love me,
You just don't realize
You've never been there before
It's only your first time
Maybe I'll forgive you, hmm
Maybe you'll try
We should be happy together
Forever, you and I
Can you love me again like you loved me before
This time I want you to love me much more
This time instead just come to my bed
And baby just don't let me, don't let me down

[Chorus]

[Spoken]
Girl I'm here for you
All those times of night when you just hurt me
And just run out with that other fella
Baby I knew about it, I just didn't care
You just don't understand how much I love you do you?
I'm here for you
I'm not out to go out and cheat on you all night
Just like you did baby but that's all right
Hey, I love you anyway
And I'm still gonna be here for you 'till my dying day baby
Right now, I'm just in so much pain baby
Coz you just won't come back to me
Will you? Just come back to me
(Lonely)
Yes baby my heart is lonely
(Lonely)
My heart hurts baby
(Lonely)
Yes I feel pain too
Baby please
This time instead just come to my bed
And baby just don't let me go

[Chorus]

[Chorus(a cappella)]
[Spoken]
分かってるよね。僕達は一緒だってことが
君に遊ばせておくほど僕も暇じゃないんだ
こんな風に、僕の心をもてあそばせておくほど
君は永遠に僕のものさ、ベイビー。分かるだろう

僕達は一緒さ
僕が正しいことを、君は知っている
どうして僕の心をもてあそぶの?
どうして僕を悩ませるの?

僕達の愛は永遠だって、言ったよね
それは決して死なないと、言ったよね
僕を愛しているなら、どうして僕を捨てたの?
さよならをひと言も言わないで

君をきつく抱きしめずに、夜は眠れない
頑張ろうとするたびに、僕は崩れ落ちて泣いてしまう
頭をもたげる痛みに、僕は死んでしまいたくなる
ぐるぐるぐるぐる、それは回ってるんだ

[Chorus]
僕達は、道の行き止まりまできてしまったけど
まだ君を手放すことができない
それは不自然なことだから。君は僕のものだし、僕は君のものだから
道の行き止まりまできてしまったけど
まだ君を手放すことができない
それは不自然なことだから。君は僕のものだし、僕は君のものだから

分かってるよ。君が本当は僕を愛していることを
君は気づいてないだけなんだ
君はそこまで行ったことが、今まで一度もなかったのさ
君にとって初めての経験だった。それだけさ

多分僕は君を許すよ、hmm
多分君は努力してくれるだろう
僕達が一緒になれば、幸せになれるはずさ
永遠に、君と僕で

以前僕を愛したように、また僕を愛してくれないか?
今度は、もっと僕を愛してほしい
今度は、僕のベッドにただ潜り込めばいいさ
ベイビー、僕を離さないでくれ

コーラス

[Spoken]
ねえ、僕は君のためにここにいるよ
あの全ての夜のことを。君が僕を傷つけて
他の誰かとどこかへ行ってしまったときのことを
ベイビー、僕は知っていたんだよ。でも僕は気にしなかった
君は分かってないんだ。僕がどれほど君を愛しているのか。分かってるのかい?
君のためにここにいるんだ

一晩中どこかをふらついて君を裏切るようなことは、僕はしたくないんだ
君がやったみたいにね、ベイビー。でもそれはもういいんだ
ねえ、いずれにせよ僕は君を愛しているんだ
僕が死ぬ日まで、やっぱり君のためにここにいるよ。ベイビー
今、僕はすごい痛みに苦しんでいる。ベイビー
だって君が僕のところに戻ってこないから
戻ってくれるかい? 僕のところに戻ってくれ

(さみしい)
そうさベイビー。僕の心はさみしいんだ
(さみしい)
僕の心は傷ついている、ベイビー
(さみしい)
そうさ、僕も痛みを感じている
ベイビー、お願いだ

今度は、僕のベッドにただ潜り込めばいいさ
ベイビー、僕を離さないでくれ

[Chorus]

[Chorus(a cappella)]
スポンサーサイト

テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽

tag : music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

