スポンサーサイト


Bruno Mars - The Lazy Song [Lyrics 歌詞 和訳]



Bruno Mars - The Lazy Song


Today I don’t feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear I'm not doing anything

I'm gonna kick my feet up and stare at the fan
Turn the Tvee on
Throw my hand in my pants
Nobodys gon’ tell me I cant

Ill be lying on the couch just chillin in my snuggie
Click to MTV so they can teach me how to dougie
Cus in my castle I'm the freakin man
Oh Oh

Yes I said it
I said it
I said it cus I can

Today I don’t feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear I'm not doing anything

Nothing at all
Ooh hoo ooh hoo
Hoo ooh ooh
Nothing at all

Ooh hoo ooh hoo
Hoo ooh ooh
Nothing at all
今日は、何もしたくない気分
ベッドで寝てたいよ
電話にもでたくない
だから留守電にメッセージ残しといて
だって今日、僕は何もしないからね

足を投げ出して
送風機をじっと見てる
テレビつけて、パンツの下に手を投げ出して
僕がそんなことしないなんて言う奴はいないよ

僕はソファーに横になって
スナギー(袖がついた毛布)でくつろぐんだ
MTVにクリック
するとイケてるふるまい方を教えてくれる
だって僕の城では僕はひどい男だからね

そうさ、僕はそう言った
言ったよ
だって僕はそうなんだ

今日は、何もしたくない気分
ベッドで寝てたいよ
電話にもでたくない
だから留守電にメッセージ残しといて
だって今日、僕は何もしないからね

明日はちゃんと起きて、筋トレもやって
本当にかわいい女の子と会って
本当に楽しいセックスして
彼女は大声で叫ぶんだ「すごい!」
聞いてよ、すごいよね

僕はグダグダするかも
学位とるかもよ
父さんは僕のことすごく誇りに思ってくれるだろうな
だけどゴメン父さん
もっと待っててもらわなきゃ

そうさ、僕はそう言った
言ったよ
だって僕はそうなんだ
今日は、何もしたくない気分
ベッドで寝てたいよ
電話にもでたくない
だから留守電にメッセージ残しといて

だって今日、僕は何もしないからね
ううん、髪はとかさないよ
だってどこにも行かないから

No, no, no, no, no, no, no, no, no, oh

生まれたままの姿で気取って歩く
全部くつろがせて
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah-eah

今日は、何もしたくない気分
ベッドで寝てたいよ
電話にもでたくない
だから留守電にメッセージ残しといて
だって今日、僕は何もしないからね
全然何もしないからね

テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽

tag : music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

