スポンサーサイト


Taylor Swift - You Belong With Me [Lyrics 歌詞 和訳]

Taylor Swift - You Belong With Me

You're on the phone
With your girlfriend
She's upset
She's going off about
Something that you said
She doesn't get your humor
Like I do

I'm in my room
It's a typical tuesday night
I'm listening to the kind of music
She doesn't like
She'll never know your story
Like I do

But she wears short skirts
I wear t-shirts
She's cheer captain
And i'm on the bleachers
Dreaming about the day
When you wake up and find
That what you're looking for
Has been here the whole time

If you could see
That i'm the one
Who understands you
Been here all along
So why can't you
See you belong with me
You belong with me.

Walking the streets
With you and your worn out jeans
I can't help thinking
This is how it ought to be
Laughing on a park bench
Thinking to myself
Hey, isn't this easy?

And you've got a smile
That could light up this whole town
I haven't seen it in awhile
Since she brought you down
You say you're fine
I know you better than that
Hey whatchu doing
With a girl like that

She wears high heels

I wear sneakers
She's cheer captain and
I'm on the bleachers
Dreaming about the day
When you wake up and find
That what you're looking for
Has been here the whole time

If you could see
That i'm the one
Who understands you
Been here all along
So why can't you
See you belong with me
Standing by and
Waiting at your backdoor
All this time
How could you not know
Baby



あなたはガールフレンドに電話していて、彼女は動転してる。
彼女はあなたの言葉に気をわるくして、
彼女には私みたいにあなたのユーモアがわからない。

私は自分の部屋にいて、普段とおなじ火曜日の夜。
私は彼女がきらいな音楽を聞いていて、
彼女は私みたいにあなたのことをわかるはずない。

でも彼女はミニスカートをはき、私はTシャツを着る。
彼女は応援のキャプテンで、私は外野席にいる。
あなたが気付いてわかってくれるその日を夢みている。
あなたが探しているひとはずっとここにいるということを。

もし、あなたがあなたを理解するひとが私だとわかるなら、
ずっとここにいるのに、どうしてあなたにはわからないの?
あなたは私とぴったりあうの。
あなたは私とぴったりあうの。

着古したジーンスをはいたあなたと通りを歩いていると、
これが当然のことのようにしか考えられない。
公園のベンチでそんな自分のことを考えて笑ってしまう。
ねえ、これって簡単じゃない?

あなたは町中あかるくさせる笑顔をもっているのに、
彼女があなたをがっかりさせてから、私はしばらくその笑顔をみていない。
あなたは私があなたのことをもっと知っているっていうけど、
だったら、あなたはそんな子といてどうするというの?

彼女はハイヒールをはき、私はスニーカーをはく。
彼女は応援のキャプテンで、私は外野席にいる。

あなたが気付いてわかってくれるその日を夢みている。
あなたが探しているひとはずっとここにいるということを。

もし、あなたがあなたを理解するひとが私だとわかるなら、
ずっとここにいるのに、どうしてあなたにはわからないの?
あなたは私とぴったりあうの。

いつでも大丈夫のように、あなたを裏口で待っている。
こんな時にどうしてあなたはそれをわかってくれないの?
あなたは私とぴったりあうの。
あなたは私とぴったりあうの。

あなたが真夜中に私の家まで車でやってきたことを覚えてるわ。
あなたが泣きたい気分のとき私はあなたを笑わせた女の子。
私はあなたのお気に入りの曲を知っていて、あなたは私にあなたの夢を話してくれた。
あなたのつながっている場所を知ってるわ。それは私にもつながっている。

私があなたを理解しているひとだとわからないの?
ずっとここにいるのに、どうしてあなたにはわからないの?
あなたは私とぴったりあうの。

いつでも大丈夫のように、あなたを裏口で待っている。
こんな時にどうしてあなたはそれをわかってくれないの?
あなたは私とぴったりあうの。
あなたは私とぴったりあうの。

あなたはこう思ったことはないの?多分、
あなたは私とぴったりあうと。
あなたは私とぴったりあうの。

スポンサーサイト

テーマ : 音楽
ジャンル : 音楽

tag : music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

