スポンサーサイト


Fun. - We Are Young Ft. Janelle Monáe [Lyrics 歌詞 和訳]

Fun. - We Are Young Ft. Janelle Monáe
Give me a second I,
I need to get my story straight
My friend’s are in the bathroom getting higher than the empire state
My lover she’s waiting for me just across the bar
My seat’s been taken by some sunglasses asking about a scar, and
I know I gave it to you months ago
I know you’re trying to forget
But between the drinks and subtle things
The holes in my apologies
You know, I’m trying hard to take it back
So if by the time the bar closes
And you feel like falling down
I’ll carry you home

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Now I know that I’m not
All that you got
I guess that I, I just thought
Maybe we could find new ways to fall apart
But our friends are back
So let’s raise the toast
‘Cause I found someone to carry me home

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Carry me home tonight (Nananananana)
Just carry me home tonight (Nananananana)
Carry me home tonight (Nananananana)
Just carry me home tonight (Nananananana)

The moon is on my side
I have no reason to run
So will someone come and carry me home tonight
The angels never arrived
But I can hear the choir
So will someone come and carry me home

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

So if by the time the bar closes
And you feel like falling down
I’ll carry you home tonight


時間をくれ
ちゃんと話を聞いて
俺の友達はあの帝国よりも高いとこにいる
愛する彼女はバーの向こう側で待っている
俺の席は傷痕をえぐるサングラスが占領してる
俺は前にお前にそれをやったのを覚えてる
お前はそれを忘れようとしているのもわかってる
俺の謝罪の破れ目
お前はおれがそれを取り戻そうと必死なのを知っている
だからもしあの頃あのバーが閉まってお前が落ちていくように感じたら
俺はお前を家に連れてくよ

今夜
俺たちは若い
だから炎に世界を重ねよう
俺たちは太陽よりも輝ける

今夜
俺たちは若い
だから炎に世界を重ねよう
俺たちは太陽よりも輝ける

今俺は何者でもない
全てお前のものだ
俺は俺の答えを出す
たぶん俺たちはバラバラに落ちていく方法を見つけた
でも俺たちの仲間は後ろにいる
だから祝杯を挙げよう
俺を家まで連れてってくれるやつを見つけれるだろうか

今夜
俺たちは若い
だから炎に世界を重ねよう
俺たちは太陽よりも輝ける

今夜
俺たちは若い
だから炎に世界を重ねよう
俺たちは太陽よりも輝ける

今夜家まで連れてって
ただ今夜家まで連れてって
今夜家まで連れてって
ただ今夜家まで連れてって

月は俺の横
俺が走るのなに意味はない
だから誰かが来て今夜俺を家に連れていくだろう
天使は永遠に来ない
でも俺は天使が歌うのが聞こえる
だから誰か来て今夜家に連れてって

今夜
俺たちは若い
だから炎に世界を重ねよう
俺たちは太陽よりも輝ける

今夜
俺たちは若い
だから炎に世界を重ねよう
俺たちは太陽よりも輝ける

お前はおれがそれを取り戻そうと必死なのを知っている
だからもしあの頃あのバーが閉まってお前が落ちていくように感じたら
俺は今夜お前を家に連れてくよ
スポンサーサイト

テーマ : 音楽
ジャンル : 音楽

tag : music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

