スポンサーサイト


Cher Lloyd - Want U Back Ft. Astro [Lyrics 歌詞 和訳]

Cher Lloyd - Want U Back Ft. Astro
Hey, boy you never had much game
So i needed to upgrade
So i went and walked away way way
Now, i see you’ve been hanging out
With that other girl in town
Looking like a pair of clowns clowns clowns

Remember all the things that you and i did first?
And now you’re doing them with her
Remember all the things that you and i did first?
You got me, got me like this
And now you’re taking her to every restaurant
And everywhere we went, come on!
And now you’re taking her to every restaurant
You got me, got me like this

Boy you can say anything you want
I don’t give a shh, no one else can have ya
I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
I broke it off thinking you’d be cryin’
Now i feel like shh looking at you flyin’
I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back

Please, this ain’t even jealousy
She ain’t got a thing on me
Tryin’ to rock them ugly jeans jeans jeans
You clearly didn’t think this through
If what i’ve been told is true
You’ll be crawling back like boo hoo hoo

Remember all the things that you and i did first?
And now you’re doing them with her
Remember all the things that you and i did first?
You got me, got me like this
And now you’re taking her to every restaurant
And everywhere we went, come on!
And now you’re taking her to every restaurant
You got me, got me like this

Boy you can say anything you want
I don’t give a shh, no one else can have ya
I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
I broke it off thinking you’d be cryin’
Now i feel like shh looking at you flyin’
I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back

Ohhh, i thought you’d still be mine
When i kissed you goodbye uh oh uh oh
Ohhh, and you might be with her
But i still had you first uh oh uh oh

Remember all the things that you and i did first?
And now you’re doing them with her
Remember all the things that you and i did first?
You got me, got me like this!

Boy you can say anything you want
I don’t give a shh, no one else can have ya
I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
I broke it off thinking you’d be cryin’
Now i feel like shh looking at you flyin’
I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back

Ohhh, i want you back
I want you back
Wa-want you, want you back

Ohhh, i want you back
I want you back
Wa-want you, want you back


ねえ、少年は、多くのゲームをなかった
だから私はアップグレードに必要な
私は行った歩いた方法
今、あなたをハングアップされている参照してください。
その他の女の子と町
ピエロ ピエロ ピエロのペアのようなを探してください。

あなたと私は最初にしたことを覚えなさいか。
そして今、彼女をやっています。
あなたと私は最初にしたことを覚えなさいか。
あなた、私はこのように私
そして今、すべてのレストランに彼女を取っています。
そして、どこに行っても、是非 !
そして今、すべてのレストランに彼女を取っています。
あなた、私はこのように私

あなたが望むものを言うことができる男の子
私を与えていない、泣かないで、誰も屋ができます
私はあなたがほしい
私はあなたがほしい
ワシントンしたい、する場合戻る
私は、ラインと思ってそれを破った
今私は泣かないでで flyin' いるように感じる
私はあなたがほしい
私はあなたがほしい

ワシントンしたい、する場合戻る
ください、これでも嫉妬ではないです。
彼女ではない得たこと私に
それらは醜いジーンズ ジーンズ ジーンズ ロックするトラインです。
明らかにこれとは思わなかった
何言われてが true の場合
戻る hoo ブーホーようにクロールするよ

あなたと私は最初にしたことを覚えなさいか。
そして今、彼女をやっています。
あなたと私は最初にしたことを覚えなさいか。
あなた、私はこのように私
そして今、すべてのレストランに彼女を取っています。
そして、どこに行っても、是非 !
および今彼女を取っているすべてレストラン
あなた、私はこのように私

あなたが望むものを言うことができる男の子
私を与えていない、泣かないで、誰も屋ができます
私はあなたがほしい
私はあなたがほしい
ワシントンしたい、する場合戻る
私は、ラインと思ってそれを破った
今私は泣かないでで flyin' いるように感じる
私はあなたがほしい
私はあなたがほしい

ワシントンしたい、する場合戻る
Ohhh、私は、まだ私と思った
ときは、さようなら uh オハイオ州ええとああキス
Ohhh、あなたと彼女があります。
私はまだ、最初 uh オハイオ州ええとオハイオ州
あなたと私は最初にしたことを覚えなさいか。
そして今、彼女をやっています。

あなたと私は最初にしたことを覚えなさいか。
あなた、私私がこのようにを得た !
あなたが望むものを言うことができる男の子
私を与えていない、泣かないで、誰も屋ができます
私はあなたがほしい
私はあなたがほしい
ワシントンしたい、する場合戻る
私は、ラインと思ってそれを破った
今私は泣かないでで flyin' いるように感じる
私はあなたがほしい
私はあなたがほしい

ワシントンしたい、する場合戻る
Ohhh、戻ってほしい
私はあなたがほしい
ワシントンしたい、する場合戻る
Ohhh、戻ってほしい
私はあなたがほしい
ワシントンしたい、する場合戻る
スポンサーサイト

テーマ : 音楽
ジャンル : 音楽

tag : music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

