スポンサーサイト


Lady Gaga - Marry The Night [Lyrics 歌詞 和訳]



Lady Gaga - Marry The Night


[Verse 1:]
I'm gonna marry the night
I won't give up on my life
I'm a warrior queen
Live passionately tonight

I'm gonna marry the dark
Gonna make love to the stark
I'm a soldier to my own emptiness
I am a winner

I'm gonna marry the night
I'm gonna marry the night
I'm gonna marry the night

[Chorus:]
I'm gonna marry the night
I'm not gonna cry anymore
I'm gonna marry the night
Leave nothing on these streets to explore

M-m-m-Marry m-m-m-marry m-m-m-marry the night
Oh m-m-marry m-m-m-marry m-m-m-marry the night

[Verse 2:]
I'm gonna lace up my boots
Throw on some leather and cruise
Down the streets that I love
In my fishnet gloves
I'm a sinner

Then I'll go down to the bar
But I won't cry anymore
I hold my whiskey up high
Kiss the bartender twice
I'm a loser

I'm gonna marry the night
I'm gonna marry the night

[Chorus:]
I'm gonna marry the night
I'm not gonna cry anymore
I'm gonna marry the night
Leave nothing on these streets to explore

M-m-m-marry m-m-m-marry m-m-m-marry the night
Oh m-m-marry m-m-m-marry m-m-m-marry the night

[Bridge:]
Nothing's too cruel
To take me from you
New York is not just a tan that you'll never lose
Love is the new denim or black
Skeleton guns or wedding bells in the attic
Get Ginger ready cos I'm coming up front
Won't poke holes in the seat with my heels cos that's
Where we make love

Come on and run
Come on and run

[Chorus:]
I'm gonna marry the night
I'm gonna burn a hole in the road
I'm gonna marry the night
Leave nothing on these streets to explore

M-m-m-marry m-m-m-marry m-m-m-marry the night
Oh m-m-marry m-m-m-marry m-m-m-marry the night
Oh m-m-marry m-m-m-marry m-m-m-marry the night

I'm gonna marry
Marry
I'm gonna marry
Marry
C'mon c'mon the night
The night
[Verse 1:]
私は夜と一緒になるの
私、自分の生き方をあきらめない
私は戦うクイーン
情熱的に生きるの
今夜

私は暗闇と一緒になるの
その荒涼さと愛し合う
私は戦士
自分自身の空虚さと戦う
そして私が勝者に

私は夜と一緒になるの
私は夜と一緒になるの
私は夜と一緒になるの

[Chorus:]
私は夜と一緒になるの
もう泣いたりなんかしないから
私は夜と一緒になるの
私はこの街すべてを制覇する

一緒に
その夜と一緒になるの
一緒に
その夜と一緒に

[Verse 2:]
ブーツに紐を通して
レザーを少し身にまとい
街にくりだす
私の大好きな街を
アミの手袋でキメて
私は罪なオンナ

それからバーに行く
だけどもう泣いたりなんかしないから
ウィスキーを上に高く持ち上げて
バーテンダーにキスを2回
私は負け犬

私は夜と一緒になるの
私は夜と一緒になるの

[Chorus:]
私は夜と一緒になるの
もう泣いたりなんかしないから
私は夜と一緒になるの
私はこの街すべてを制覇する

一緒に
その夜と一緒になるの
一緒に
その夜と一緒に

[Bridge:]
あなたから私を引き離す
それは最高に残酷で
New York
それはただ理解できない街ってだけじゃなくて
愛って
新品のデニムっていうかブラックっていうか
屋根裏の骨組みだけの拳銃っていうかウェディングベルっていうか
エンジンかけといてよ
だって私
先頭を走るから
私のヒールで
シートに穴開けたりなんてしないから
だってそこは
私たちが愛し合う場所だから

ねぇ、逃げ出そうよ
ねぇ、逃げ出そうよ

[Chorus:]
私は夜と一緒になるの
もう泣いたりなんかしないから
私は夜と一緒になるの
私はこの街すべてを制覇する

一緒に
その夜と一緒になるの
一緒に
その夜と一緒に
一緒に
その夜と一緒になるの

私は一緒になるの
一緒に
私は一緒になるの
一緒に
ほら、
ほら、
その夜と
その夜と一緒に
スポンサーサイト

テーマ : 音楽
ジャンル : 音楽

tag : pop music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

