スポンサーサイト


Scotty McCreery - I Love You This Big [Lyrics 歌詞 和訳]



Scotty McCreery - I Love You This Big


[Verse1:]
I know I'm still young
But, I know how I feel
I might not have too much experience
But, I know when love is real.

By the way my heart starts pounding
When I look into your eyes
I might look a little silly
Standing with my arms stretched open wide.

[Chorus:]
I love you this big
Eyes have never seen... this big
No-one's ever dreamed... this big
And I'll spend the rest of my life
Explaining what words cannot describe but, I'll try
I love you this big

[Verse2:]
I'll love you to the moon and back
I'll love you all the time
Deeper than the ocean
And higher than the pines.

Cause girl, you do something to me
Deep down in my heart
I know I look a little crazy
Standing with my arms stretched all apart.

[Chorus:]
I love you this big
Eyes have never seen... this big
No-one's ever dreamed... this big
And I'll spend the rest of my life
Explaining what words cannot describe but, I'll try
I love you this big

[Bridge:]
So much bigger than I ever dreamed my heart ever would
I love you this big
And I'd write your name in stars across the sky
If I could, I would

[Chorus:]
I love you this big
Oh, eyes have never seen... this big
No-one's ever dreamed... this big
And I'll spend the rest of my life
Explaining what words cannot describe but, I'll try
I love you this big

I love you this big
Oh, eyes have never seen... this big
No-one's ever dreamed... this big
And I'll spend the rest of my life
Explaining what words cannot describe but, I'll try
I love you this big


[Verse1:]
自分がまだ(それを語るには)若いっていうのはわかっている
でも、それがどんな感情なのかはわかっている
それほど経験はないのかもしれない
でも、私は愛が本当になるときを知っている

ところで…、
君の瞳を見つめると
私の心臓の鼓動が鳴り始める
ちょっとばかげて見えるかもしれないけど、
腕いっぱいに広げて立ちながら…

[Chorus:]
君をこんなにも大きく愛している
目では見えないくらい…こんなに大きく
誰も夢見たことがないくらい…こんなに大きく
そして私は自分の残りの人生をかけて
言葉にできないことを、しかしそれを表現しようとするだろう
私が君をこんなにも大きく愛していると

[Verse2:]
私は君を月まで、そしてそこから戻るくらい、君を愛するだろう
私は永遠に君を愛するだろう
海よりも深く
そして恋焦がれる以上に(=「松の木よりも高く」(注釈))君を愛するだろう

だって愛する人よ、
君は私の心奥深くまで何かを私にするのだから
ちょっとクレイジーかもしれないのはわかっているけど、
腕がちぎれるくらいいっぱいに腕伸ばして立ちながら…

[Chorus:]
君をこんなにも大きく愛している
目では見えないくらい…こんなに大きく
誰も夢見たことがないくらい…こんなに大きく
そして私は自分の残りの人生をかけて
言葉にできないことを、しかしそれを表現しようとするだろう
私が君をこんなにも大きく愛していると

[Bridge:]
私の心がこんなになるなんて夢にも思ってなかった以上にずっと大きく
私は君をこんなにも大きく愛している
そして私は満天の星空に君の名前を書くことができたなら
もしそれができるなら、そうするだろう

[Chorus:]
君をこんなにも大きく愛している
目では見えないくらい…こんなに大きく
誰も夢見たことがないくらい…こんなに大きく
そして私は自分の残りの人生をかけて
言葉にできないことを、しかしそれを表現しようとするだろう
私が君をこんなにも大きく愛していると
スポンサーサイト

テーマ : 音楽
ジャンル : 音楽

tag : pop music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

