スポンサーサイト


Adele - Someone Like You [Lyrics 歌詞 和訳]



Adele - Someone Like You


I heard
That you're settled down
That you
Found a girl
And your
Married now

I heard
That your dreams came true
I guess she gave you things
I didn't give to you

Oh friend
Why you so shy
Ain't like you to hold back
Or hide from the light

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away I couldn't fight it
I hoped you'd see my face and be reminded
That for me
It isn't over

Nevermind
I'll find someone like you
I wish nothing but the best
For you too
Don't forget me
I beg
I'll remember you still
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead

Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Yeah

You know how the time flies
Only yesterday
It was the time of our lives
We were born and bred
In a summer haze
Bound by the surprise
Of our glory days

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away I couldn't fight it
I hoped you'd see my face and be reminded
That for me
It isn't over

Nevermind
I'll find someone like you
I wish nothing but the best
For you too
Don't forget me
I beg
I'll remember you still
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead

Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
And memories made
Who would have known
How bittersweet
This would taste

Nevermind
I'll find someone like you
I wish nothing but the best
For you too
Don't forget me
I beg
I'll remember you still
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead

Nevermind
I'll find someone like you
I wish nothing but the best
For you too
Don't forget me
I beg
I'll remember you still
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead

Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead



聞いたよ
とうとう落ち着いたんだってね
聞いたよ
あなた
彼女みつけたんだってね
そして今
結婚してるんだってね

聞いたよ
夢がかなったんだってね
きっとその子があげたんだね
私があなたにあげられなかったものを

昔からの友達なのに
どうしてあなた
そんなにシャイなの?
本当のこと
言ってくれないなんて
あなたらしくないよね
光から隠れるなんて
あなたらしくないよね

招待されてもいないのに
突然押しかけるなんて
私いやだけど
だけど私
離れたままなんて無理だよ
戦わないなんて無理だよ
私はずっと願ってた
あなたが私を見てくれる
あなたが思い出してくれたらと
私のために
まだ終りじゃないんだと

でも気にしないで
私は見つけるから
あなたみたいな人を
あなたにとっていいなら
私はそれでいいの
「わたしのこと忘れないで」
お願いしたよね
「ずっと忘れないよ」
あなたは言ってくれた
「恋が続くときもある
だけどそうじゃなくて
心が痛む時だってあるんだ」
そう
恋が続くときもある
だけどそうじゃなくて
心が痛む時だってあるんだよね

分かってるよね
時が過ぎさるのがどれだけ速いか
昨日だけが
あの時は本当に楽しかった
私たちは生まれ成長した
夏の霞の中で
輝かしい日々の驚きに
縛られてたんだよ

招待されてもいないのに
突然押しかけるなんて
私いやだけど
だけど私
離れたままなんて無理だよ
戦わないなんて無理だよ
私はずっと願ってた
あなたが私を見てくれる
あなたが思いだしてくれたらと
私のために
まだ終りじゃないんだと

でも気にしないで
私は見つけるから
あなたみたいな人を
あなたにとっていいなら
私はそれでいいの
「わたしのこと忘れないで」
お願いしたよね
「ずっと忘れないよ」
あなたは言った
「恋が続くときもある
だけどそうじゃなくて
心が痛む時だってあるんだ」

どんなものとも較べられない
心配なんていらないよ
後悔と過ち
数々の思い出たち
誰にも分からなかったんだよ
これがどんなに甘く切ないかなんて

でも気にしないで
私は見つけるから
あなたみたいな人を
あなたにとっていいなら
私はそれでいいの
「わたしのこと忘れないで」
お願いしたよね
「ずっと忘れないよ」
あなたは言った
「恋が続くときもある
だけどそうじゃなくて
心が痛む時だってあるんだ」

でも気にしないで
私は見つけるから
あなたみたいな人を
あなたにとっていいなら
私はそれでいいの
「わたしのこと忘れないで」
お願いしたよね
「ずっと忘れないよ」
あなたは言った
「恋が続くときもある
だけどそうじゃなくて
心が痛む時だってあるんだ」
そう
恋が続くときもある
だけどそうじゃなくて
心が痛む時だってあるんだよね

テーマ : 音楽
ジャンル : 音楽

tag : Adele POP music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

