スポンサーサイト


Iyaz - Replay [Lyrics 歌詞 和訳]


Iyaz - Replay


Shawty's like a melody in my head
That I can't keep out
Got me singin' like
Na na na na everyday
It's like my iPod stuck on replay, replay-ay-ay-ay (2x)

Remember the first time we met
You was at the mall wit yo friend
I was scared to approach ya
But then you came closer
Hopin' you would give me a chance

Who would have ever knew
That we would ever be more than friends
We're real worldwide, breakin all the rules
She like a song played again and again

That girl, like somethin off a poster
That girl, is a dime they say
That girl, is a gun to my holster
She's runnin through my mind all day, ay

Shawty's like a melody in my head
That I can't keep out
Got me singin' like
Na na na na everyday
It's like my iPod stuck on replay, replay-ay-ay-ay (2x)

See you been all around the globe
Not once did you leave my mind
We talk on the phone, from night til the morn
Girl you really changed my life
Doin things I never do
I'm in the kitchin cookin things she likes

We're real worldwide, breakin all the rules
Someday I wanna make you my wife
That girl, like somethin off a poster
That girl, is a dime they say
That girl, is the gun to my holster
She's runnin through my mind all day, ay

Shawty's like a melody in my head
That I can't keep out
Got me singin' like
Na na na na everyday
It's like my iPod stuck on replay, replay-ay-ay-ay (2x)

I can be your melody
Oh girl that could write you a symphony
The one that could fill your fantasies
So come baby girl let's sing with me
Ay, I can be your melody
Oh girl that could write you a symphony
The one that could fill your fantasies
So come baby girl let's sing with me

Ay, na na na na na na na
Na na na na na na
Shawty got me singin
Na na na na na na na
Na na na na na na na
Now she got me singin

Shawty's like a melody in my head
That I can't keep out
Got me singin' like
Na na na na everyday
It's like my iPod stuck on replay, replay-ay-ay-ay (2x)


彼女は僕の頭に流れているメロディーみたいに
頭から離れないんだ
僕はついに口ずさんでしまうよ
ナナナナって、毎日のようにね
まるで壊れたiPodのように、ずっとリプレイを繰り返してる

初めて会った時のこと覚えてる?
君は友達とモールにいたんだ
僕は君にアプローチするのが怖かった
そしたら君の方から近づいてきたんだ
僕にチャンスをくれることをすごく期待したよ

誰に知ることができただろうか
僕たちが友達以上の関係になるなんて
僕たちは本当にワールドワイドだね、全部のルールを破いちゃってるよ
彼女はまるで繰り返しプレイされる歌のようだ

あの子はポスターから飛び出して来たみたいなんだ
みんな言ってるよ、あの子は本当に魅力的だって
あの子は俺のホルスターに収められてるピストルなんだ
彼女は一日中僕の頭の中を駆け巡ってるよ

彼女は僕の頭に流れているメロディーみたいに
頭から離れないんだ
僕はついに口ずさんでしまうよ
ナナナナって、毎日のようにね
まるで壊れたiPodのように、ずっとリプレイを繰り返してる

世界中のどこでも君に会える
一度だって君が僕の頭から離れたことはない
夜中から朝まで電話して
君は僕の人生をすっかり変えてしまったんだ
今までにしたこともない事をするようになった
僕は今キッチンで彼女が好きなものを作ってあげてるんだ

僕たちは本当にワールドワイドだね、全部のルールを破いちゃってるよ
いつか君を奥さんにしたいんだ
あの子はポスターから飛び出して来たみたいなんだ
みんな言ってるよ、あの子は本当に魅力的だって
あの子は俺のホルスターに収められてるピストルなんだ
彼女は一日中僕の頭の中を駆け巡ってるよ

彼女は僕の頭に流れているメロディーみたいに
頭から離れないんだ
僕はついに口ずさんでしまうよ
ナナナナって、毎日のようにね
まるで壊れたiPodのように、ずっとリプレイを繰り返してる

君のメロディーになってあげるよ
それで君のシンフォニーを作るんだ
君のファンタジーを満たすようにね
だからベイビーおいで、僕と一緒に歌おう
君のメロディーになってあげるよ
それで君のシンフォニーを作るんだ
君のファンタジーを満たすようにね
だからベイビーおいで、僕と一緒に歌おう

彼女の為に歌ってるんだ
彼女の為に歌ってるんだ

彼女は僕の頭に流れているメロディーみたいに
頭から離れないんだ
僕はついに口ずさんでしまうよ
ナナナナって、毎日のようにね
まるで壊れたiPodのように、ずっとリプレイを繰り返してる
スポンサーサイト

テーマ : 音楽
ジャンル : 音楽

tag : Iyaz music lyrics 歌詞 和訳 R&B

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

