スポンサーサイト


Janet kay - Silly Games [Lyrics 歌詞 和訳]



Janet kay - Silly Games


I've been wanting you
For so long, it's a shame
Oh, baby
Every time I hear your name
Oh, the pain
Boy, how it hurts me inside

'Cause every time we meet
We play hide and seek
I'm wondering what I should do
Should I, dear, come up to you
And say, "How do you do?"
Would you turn me away

You're as much to blame
'Cause I know you feel the same
I can see it in you eyes
But I've got no time to live this lie
No, I've got no time to play your silly games
Silly games

Yet, in my mind I say
"If he makes his move today
I'll just pretend to be shocked"
Oh, baby
It's a tragedy
That you hurt me
We don't even try

You're as much to blame
'Cause I know you feel the same
I can see it in your eyes
But I've got to time to live this lie
No, I've got no time to play your silly games
Silly games

Silly games
Silly games (No, don't wanna play)
Silly games (Your silly)

No, I've got no time to play your silly games
あなたが欲しかったの
ずっと長い間、恥ずかしいけど
ああ、あなた
いつもあなたの名前が聞こえるわ
ああ、それは痛み
ねぇ、どうやって私の心を傷つけるの?

私たちいつも触れ合って
かくれんぼして
何をすればいいかなって思うの
私、大切な、あなたに近づいていい?
そして言うの、「こんにちは」
あなたはそっぽをむくかしら?

同じくらい非難するのね
だって同じように感じてるってわかるから
あなたの瞳の中を見ることができる
だけど私にはこの偽りの生活を送る時間はないの
だめよ、私にはあなたのばかげたゲームをする時間はないの
ばかげたゲームを・・・

そのうえ、心の中で私は言うの
「もし彼が行動をおこしても
私はただショックを受けたふりをするだけ」
ああ、あなた
それは悲劇ね
あなたは私を傷つけたの
試してさえいないのに

同じくらい非難するのね
だって同じように感じてるってわかるから
あなたの瞳の中を見ることができる
だけど私にはこの偽りの生活を送る時間はないの
だめよ、私にはあなたのばかげたゲームをする時間はないの
ばかげたゲームを・・・

ばかげたゲーム
ばかげたゲーム(いいえ、私はしたくないの)
ばかげたゲーム(ばかげてるわ)

だめよ、私にはあなたのばかげたゲームをする時間はないの
スポンサーサイト

テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽

tag : reggae music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

