スポンサーサイト


Janet Kay - Lovin' You [Lyrics 歌詞 和訳]



Janet Kay - Lovin' You


Loving you is easy
'Cause you're beautiful
Everyday of my life
I'm more in love with you

Loving you
I feel your soul come shining through
And every time that we, Ooh
I'm more in love with you

La la la la la...

No one else can make me see
The colors that you bring
Stay with me when we'll grow old
And we can spend each day in a spring time

Loving you
I feel your soul come shining through
And every time that we, Ooh
I'm more in love with you

Loving you
I feel your soul come shining through
And every time that we, Ooh
I'm more in love with you

La la la la la...

No one else can make me see
The colors that you bring
Stay with me when we'll grow old
And we can spend each day in a spring time

Loving you
I feel your soul come shining through
And every time that we, Ooh
I'm more in love with you

Loving you
Is more than just a dream come true
'Cause every time that we, ooh
I'm more in the love with you

La la la la la...
あなたを愛することはとても簡単
なぜならあなたは美しいから
私の人生は日毎に
あなたとの愛が増していくの

あなたを愛すると
あなたの魂が輝きながら近づいてきて
私たちがいつもそうすると
あなたをもっと愛してしまうの

ラララララ・・・

他に誰ひとり私に見せることができない
あなたがもたらす色彩
ここで私と一緒に歳をとっていきましょう
そうすれば毎日春のような日を過ごせるわ

あなたを愛すると
あなたの魂が輝きながら近づいてきて
私たちがいつもそうすると
あなたをもっと愛してしまうの

あなたを愛すると
あなたの魂が輝きながら近づいてきて
私たちがいつもそうすると
あなたをもっと愛してしまうの

ラララララ・・・

他に誰ひとり私に見せることができない
あなたがもたらす色彩
ここで私と一緒に歳をとっていきましょう
そうすれば毎日春のような日を過ごせるわ

あなたを愛すると
あなたの魂が輝きながら近づいてきて
私たちがいつもそうすると
あなたをもっと愛してしまうの

あなたを愛することは
夢が現実になる以上のこと
なぜならいつも私たちがそうすると
あなたとの愛が増していくの

ラララララ・・・
スポンサーサイト

テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽

tag : reggae music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

