スポンサーサイト


Maroon 5 - Moves Like Jagger Ft. Christina Aguilera [Lyrics 歌詞 和訳]

Maroon 5 - Moves Like Jagger Ft. Christina Aguilera
Oh, yeah
Oh

[Verse 1:]
Just shoot for the stars
If it feels right
And aim for my heart
If you feel like
And take me away and make it OK
I swear I'll behave

You wanted control
So we waited
I put on a show
Now I'm naked
You say I'm a kid
My ego is big
I don't give a shit
And it goes like this

[Chorus:]
Take me by the tongue
And I'll know you
Kiss me 'til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

[Verse 2:]
Baby it's hard
When you feel like you're broken and scarred
Nothing feels right
But when you're with me
I make you believe
That I've got the key

So get in the car
We can ride it
Wherever you want
Get excited
And you want to steer
But I'm shifting gears
I'll take it from here
And it goes like this

[Chorus:]
Take me by the tongue
And I'll know you
Kiss me 'til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger (Yeah)
I've got the moves like Jagger

[Bridge:]
You want to know how to make me smile
Take control, own me just for the night
But if I share my secret
You're gonna have to keep it
Nobody else can see this

So watch and learn
I won't show you twice
Head to toe, oh baby, rub me right
But if I share my secret
You're gonna have to keep it
Nobody else can see this

And it goes like this

[Chorus:]
Take me by the tongue (Take me by the tongue)
And I'll know you
Kiss me 'til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger


[Verse 1:]
星を撃て
それが正しいと思うなら
僕の心臓を狙ってくれ
君がそうしたければ
僕を連れ去って
うまくやってくれ
僕はいい子にしてるって誓うよ

君は支配することを望んだ
だから僕らは待っていたんだ
僕はショーを開いた
今 僕はうまくやってる
君は僕のこと子供だって言うんだ
僕のエゴは大きいよ
僕は気にしないさ
こんな感じだよ

[Chorus:]
その言葉で僕を誘惑してくれ
そして僕は君を知るんだ
酔うほどに僕にキスしてくれ
そして僕は君に見せるよ
ジャガーみたいなこの動き
僕はジャガーみたいな動きをつかんだ

僕は君をコントロールしようとする必要はない
僕の瞳をのぞき込めば 君は僕のもの
ジャガーみたいな動きで
僕はジャガーみたいな動きをつかんだ

[Verse 2:]
多分それは難しいよ
君が傷ついて打ちひしがれたように感じる時
いい気分にはなれない
だけど僕と一緒にいれば
僕は君に信じさせてみせる
僕が鍵を持っているって

だから車に乗ってくれ
君が望むどこにでも僕らは行ける
乗り込んで
君は操縦したいんだろ
だけど僕はギアチェンジしてる
僕がここから連れ去るよ
こんな感じさ

[Chorus:]
その言葉で僕を誘惑してくれ
そして僕は君を知るんだ
酔うほどに僕にキスしてくれ
そして僕は君に見せるよ
ジャガーみたいなこの動き
僕はジャガーみたいな動きをつかんだ

僕は君をコントロールしようとする必要はない
僕の瞳をのぞき込めば 君は僕のもの
ジャガーみたいな動きで
僕はジャガーみたいな動きをつかんだ

[Bridge:]
私を笑顔にする方法を
あなたは知りたがる
主導権を握って、今夜私をモノにして
もし私が秘密を見せるなら
あなたは守らなきゃいけないわ
他の誰も見ることはできないの

だから見て覚えて
二度は見せないわ
頭からつま先へ
ああベイビー 私を撫でて
だけどもし私が秘密を見せるなら
あなたは守らなきゃいけないわ
他の誰も見ることはできないの

こんな感じさ

[Chorus:]
その言葉で僕を誘惑してくれ
そして僕は君を知るんだ
酔うほどに僕にキスしてくれ
そして僕は君に見せるよ
ジャガーみたいなこの動き
僕はジャガーみたいな動きをつかんだ

僕は君をコントロールしようとする必要はない
僕の瞳をのぞき込めば 君は僕のもの
ジャガーみたいな動きで
僕はジャガーみたいな動きをつかんだよ
スポンサーサイト

テーマ : 洋楽歌詞対訳
ジャンル : 音楽

tag : maroon5 music lyrics 歌詞 和訳

コメント

非公開コメント
カレンダー
11 | 2016/12 | 01
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
PICK UP

PORTOPIA ROCK FINAL

PR
イベント
アーティスト

